Melontaa harrastamaan

Jäseneksi

Seuran jäseneksi liittyvältä edellytetään turvallisuussyistä riittäviä ja todistettavia melonnan perustaitoja sekä pelastustaitoa.

Jäseneksi hakeminen tapahtuu aina seuraavasti:

1. Hakija on suorittanut hyväksytysti Merimelojat ry:n melontakoulun

Hakija täyttää ja allekirjoittaa jäsenhakemuksen ja liittää siihen melontakoulutodistuksensa kopion.

2. Muu hakija

Taidot voi osoittaa:

a) esim.toisen seuran kolmipäiväisen melontakurssin todistuksella, josta on käytävä ilmi pelastustaitoharjoittelu

b) tai melontataitonäytteellä (jos kurssin todistus on päässyt katoamaan tms.).

Lue jäseneksi liittymisen ohjeet Jäseneksi-sivulta

Merimelojien melontakoulut

Melontakoulut järjestetään ma-ke klo 18.00 - 21.30 viikoilla 20-26 (alkukesä). Viikoilla 23 ja 24 järjestetään myös viikonloppukurssit la-su klo 10-16.

Ilmoittautuminen ja maksaminen tapahtuu ainoastaan verkkokauppasovelluksessa. Melontakoulun osallistumismaksu on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä. Maksutapoina hyväksymme maksun verkkopankista sekä yleisimmät maksukortit. Muut maksutavat, esim. erilaiset etusetelit tai vastaavat eivät kelpaa.

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisen ja melontakoulun voi perua ja saada maksun takaisin vain sairastumisen vuoksi (todistettava aina lääkärintodistuksella, josta käy ilmi melontakyvyttömyys ao. koulun ajankohtana).

SIIRRY ILMOITTAUTUMAAN (linkki vie Merimelojien Holvi-verkkokauppaan)

Lisätietoa Melontakoulut-sivulla