Osoite: Merimelojat ry, Merikannontie 10, 00260 Helsinki
Laskutusosoite (löytyy myös vasemmalta sivuvalikosta)
Seuran sähköpostiosoite: toimisto(at)merimelojat.fi

Merimelojien jäsenpäivystys

Jäsenpäivystys sijaitsee majan toisessa kerroksessa. Kun tulet majan ulko-ovesta ja kuljet tuulikaapista, nouse oikealla olevat portaat ylös.

Jäsenpäivystyksessä voit asioida kaikissa jäsenasioissa tai ottaa yhteyttä jäsenpäivystäjään. Saat lisätietoja ja neuvoja käytännön toiminnasta. Siellä voit myös mm. lunastaa panttia vastaan avainkortin tai avaimen ja ostaa seuran tuotteita. Jos eroat seurasta, älä unohda avainpanttia! Avainpantin takaisin saadakseen jäsenen on otettava yhteyttä toimistoon.

Jäsen voi hoitaa toisen jäsenen seura-asioita kirjallisella valtakirjalla.

Toimistonhoitaja vastaa myös jäsenten kaappipaikoista ja yksityisistä numeroiduista kajakkipaikoista yksityisvajassa ja kasettivajassa. Jos tarvitset kaapin tai paikan omalle kajakillesi, ota yhteyttä toimistonhoitajaan. Omin päin ei kajakkia saa koskaan kantaa vajoihin eikä jättää muuallekaan vajasaarelle eikä kaappia vallata, vaan aina ensin on otettava yhteyttä toimistonhoitajaan.

Käteinen EI käy maksuvälineenä jäsenpäivystyksessä; vain maksukortti kelpaa. Myöskään erilaiset etu- tai palvelusetelit eivät käy maksuvälineinä.

Päivystysten aikana vastaa numero 050-3574 507.

Seuran sähköpostiosoite: toimisto(at)merimelojat.fi . Sähköpostiin pyritään vastaamaan viimeistään muutaman päivän kuluessa.

Päivystysajat:

Huhti-syys: tiistaisin klo 18-19.

Loka-maalis: kuukauden ensimmäinen tiistai klo 18-19.

Tarkasta tältä verkkosivulta aina mahdolliset poikkeavat päivystysajat.

HUOM!  Juhlapyhinä ei ole päivystystä.